Ακολουθήστε μας στο VIBER για να λαμβάνετε σε πραγματικό χρόνο τις αναρτήσεις μας.

https://invite.viber.com/?g2=AQAhvsW7isOUdlCEkVCqv7YorRka1dt%2FMmmYsdlj%2BHNRIl0RiuqqmD4CiLD5s2SY

Όποτε θέλετε μπορείτε να αποχωρίσετε (αν και δεν το θέλουμε).

5 σημεία που η “Παραδοσιακή” διαφήμιση υπερισχύει της Digital

Στον σημερινό ψηφιακό κόσμο, είναι εύκολο να παρασυρθεί κανείς και να παραβλέψει την αξία της παραδοσιακής διαφήμισης.
Ενώ το digital marketing έχει αναμφίβολα αλλάξει το παιχνίδι, η παραδοσιακή διαφήμιση εξακολουθεί να αποτελεί σημαντικό συστατικό της συνολικής στρατηγικής μάρκετινγκ. Όποιοι το αγνοούν – χάνουν σήμερα μια μεγάλη ευκαιρία προβολής στο κοινό τους. Οι άνθρωποι κινούνται και κυκλοφορούν στον φυσικό κόσμο. Βγαίνουν με τους φίλους τους, ψωνίζουν και πίνουν τον καφέ τους στον φυσικό κόσμο. Ο σύγχρονος καταναλωτής είναι “Phygital” (Physical+Digital). Μην το ξεχνάτε αυτό!

Γιατί είναι σημαντική η “παραδοσιακή” διαφήμιση; 

Θα σας δώσουμε 5 λόγους:

1. Η παραδοσιακή διαφήμιση είναι απαραίτητη γιατί παρέχει στις επιχειρήσεις την ευκαιρία να συνδεθούν με το κοινό-στόχο τους με φυσικό τρόπο. Οι έντυπες διαφημίσεις (πχ. τα φυλλάδια, οι εκτυπώσεις σε στυλό, μπρελόκ, καπέλα), τα εξωτερικά banner ή οι επιγραφές και οι τηλεοπτικές διαφημίσεις, είναι περισσότερο αξιομνημόνευτες και έχουν ισχυρό αντίκτυπο στους καταναλωτές. Συμβάλουν αποτελεσματικά στην οικοδόμηση αξιοπιστίας και εμπιστοσύνης.

2. Ένα πολύ σημαντικό πλεονέκτημα της παραδοσιακής διαφήμισης είναι ότι μπορεί να συμπληρώσει τις προσπάθειες ψηφιακού μάρκετινγκ ενισχύοντας τα μηνύματα του brand σε πολλαπλά κανάλια. Οι έρευνες δείχνουν ότι οι άνθρωποι είναι πιο πιθανό να θυμούνται ένα μήνυμα όταν το συναντούν σε πολλαπλές μορφές. Χρησιμοποιώντας τόσο ψηφιακές όσο και παραδοσιακές μεθόδους διαφήμισης, οι επιχειρήσεις μπορούν να διασφαλίσουν ότι το μήνυμά τους βρίσκει απήχηση παντού. Αυτή η ολοκληρωμένη προσέγγιση όχι μόνο αυξάνει την αναγνωρισιμότητα του brand, αλλά συμβάλλει επίσης στην αύξηση των πωλήσεων και των εσόδων.

3. Επιπλέον, η παραδοσιακή διαφήμιση διαδραματίζει ουσιαστικό ρόλο στην προσέγγιση συγκεκριμένων δημογραφικών ομάδων που ενδέχεται να μην είναι τόσο ενεργές ή να μην ανταποκρίνονται στις ψηφιακές μεθόδους μάρκετινγκ. Για παράδειγμα, οι παλαιότερες γενιές ή οι αγροτικοί πληθυσμοί μπορεί να έχουν περιορισμένη πρόσβαση στο διαδίκτυο ή απλώς να προτιμούν πιο παραδοσιακές μορφές επικοινωνίας. Με την ενσωμάτωση παραδοσιακών μεθόδων διαφήμισης οι επιχειρήσεις μπορούν να διασφαλίσουν ότι προσεγγίζουν αυτή την πολύτιμη κατηγορία καταναλωτών.

4. Η παραδοσιακή διαφήμιση, ιδίως με τη μορφή έντυπου υλικού, δεν ξεχνιέται τόσο εύκολα και γρήγορα από το κοινό. Τα φυλλάδια, τα διαφημιστικά καπέλα ή τα μπρελόκ και οι επαγγελματικές κάρτες μπορούν να φυλάσσονται και να αναφέρονται σε μεταγενέστερο χρόνο. Πολλά από αυτά τα παραδοσιακά διαφημιστικά προϊόντα εντάσσονται στην καθημερινότητα του καταναλωτή, παρέχοντας μια απτή υπενθύμιση μιας επιχείρησης.

5. Κάτι σημαντικό που αφορά το έντυπο ή εκτυπωμένο διαφημιστικό υλικό, είναι ότι μπορεί να μοιραστεί εύκολα σε άλλους, γεγονός πολύ σημαντικό καθώς η διαφήμιση «ταξιδεύει» πέρα από το αρχικό της κοινό.

Συμπέρασμα – το μήνυμα μας
Όπως διαπιστώνετε, οι επιχειρήσεις μπορούν να συνδεθούν καλύτερα με το κοινό-στόχο τους, συνδυάζοντας τόσο τις ψηφιακές, όσο και τις παραδοσιακές μεθόδους διαφήμισης. Μπορούν να οικοδομήσουν αξιοπιστία και εμπιστοσύνη με τους καταναλωτές και να επιτύχουν καλύτερα αποτελέσματα στη σημερινή ανταγωνιστική αγορά. Για αυτό, το μήνυμα μας είναι – χρησιμοποιήστε συνδυαστικές τακτικές και μεθόδους προβολής, τόσο στο digital περιβάλλον όσο και στον φυσικό κόσμο. Μόνο κερδισμένοι θα βγείτε!

Για την έντυπη διαφήμιση σας προτείνουμε την κορυφαία μηνιαία εφημερίδα της Θεσπρωτίας ΠΟΛΙΤΙΚΗ που κυκλοφορεί ΔΩΡΕΑΝ σε 3000 αντίτυπα και το περιοδικό Step που κυκλοφορεί σε 10000 αντίτυπα στην Ήπειρο.

Επίσης για φυλλάδια, επαγγελματικές κάρτες, ρούχα με λογότυπο, διαφημιστικά δώρα δείτε δεκάδες επιλογές στην σελίδα μας marazopoulos.gr

Όσο για την διαδικτυακή διαφήμιση η πρόταση μας είναι: τα site periodikostep.gr & paramythianews.gr