Ακολουθήστε μας στο VIBER για να λαμβάνετε σε πραγματικό χρόνο τις αναρτήσεις μας.

https://invite.viber.com/?g2=AQAhvsW7isOUdlCEkVCqv7YorRka1dt%2FMmmYsdlj%2BHNRIl0RiuqqmD4CiLD5s2SY

Όποτε θέλετε μπορείτε να αποχωρίσετε (αν και δεν το θέλουμε).

Το 2ο δημοτικό σχολείο Φιλιατών στη Ρώμη

Πρόγραμμα Erasmus+, Δράση ΚΑ1

Μαθησιακή Κινητικότητα Προσωπικού Σχολικής Εκπαίδευσης 

του 2ου Δημοτικού Σχολείου Φιλιατών Θεσπρωτίας

2η Κινητικότητα, Ρώμη, 22/05/2023-27/05/2023

Το 2ο Δημοτικό Σχολείο Φιλιατών Θεσπρωτίας ανακοινώνει την πραγματοποίηση της 2ης κινητικότητας για επιμόρφωση προσωπικού στο πλαίσιο Ευρωπαϊκού Προγράμματος Erasmus+ 2022 ΚΑ1 του Τομέα Σχολικής Εκπαίδευσης, που συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση και ελέγχεται από το Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών (ΙΚΥ).

Η 2η δραστηριότητα επιμόρφωσης προσωπικού πραγματοποιήθηκε στη Ρώμη από 22/05/2023 έως και 27/05/2023, με τη συμμετοχή του Διευθυντή του 2ου Δ.Σ. Σχολείου Φιλιατών κ. Σπυρίδωνα Πανταζή ως επικεφαλής και τους εκπαιδευτικούς Ιωάννη Κρομμύδα (ΠΕ70 – Δασκάλων), Ελένης Λάμπρη (ΠΕ70 – Δασκάλων), Φωτεινής Κολιού (ΠΕ70 – Δασκάλων), Μαρίας-Παρασκευής Τάντου (ΠΕ70 – Δασκάλων) και Ελευθερίας Τορουνίδου (ΠΕ71 – Δασκάλων ΕΑΕ). 

Σκοπός της επιμορφωτικής δράσης με τίτλο Art as Therapy: Self Expression and Special Needs in Art Education που διοργανώθηκε από τον φορέα Europass Teacher Academy ήταν η εξοικείωση των συμμετεχόντων με τη θεραπευτική δύναμη των Εικαστικών Τεχνών μέσω του πειραματισμού με διαφορετικές μορφές τέχνης, όπως η ζωγραφική, το 3D, τα κολάζ, μικτές τεχνικές, φωτογραφία και η εφαρμογή τους στην ειδική εκπαίδευση. Η επιμορφωτική δράση περιείχε τόσο θεωρητικό όσο και πρακτικό μέρος.

Στο πλαίσιο της επιμόρφωσης, οι εκπαιδευτικοί είχαν την ευκαιρία να συμμετάσχουν σε εργαστήρια, στα οποία εξοικειώθηκαν με τις αρχές και τις τεχνικές της θεραπείας της τέχνης, καθώς και με δραστηριότητες, οι οποίες αξιοποιούν την τέχνη για την προαγωγή της ευεξίας, της συναισθηματικής και πνευματικής ευημερίας, όπως και για την αυτοέκφραση, την ενσυναίσθηση και την αποδοχή της ετερότητας.

Οι συμμετέχοντες καλλιέργησαν τις απαραίτητες επαγγελματικές, οργανωτικές, ψηφιακές και γλωσσικές δεξιότητες, προκειμένου να χρησιμοποιούν την τέχνη ως εργαλείο για την προώθηση της ένταξης μεταξύ των μαθητών και ως ειδικό μέσο επικοινωνίας, να πειραματίζονται με τεχνικές, καθώς και να εντοπίζουν τον σχετικό ρόλο της τέχνης για μια θετική/αποτελεσματική σχέση δασκάλου-μαθητή.