Ακολουθήστε μας στο VIBER για να λαμβάνετε σε πραγματικό χρόνο τις αναρτήσεις μας.

https://invite.viber.com/?g2=AQAhvsW7isOUdlCEkVCqv7YorRka1dt%2FMmmYsdlj%2BHNRIl0RiuqqmD4CiLD5s2SY

Όποτε θέλετε μπορείτε να αποχωρίσετε (αν και δεν το θέλουμε).

Τι χρειάζεται ο σύγχρονος πελάτης για να επισκεφθεί την επιχείρησή σας;

Σημαντικός παράγοντας για την κερδοφορία της επιχείρησής σας είναι η χαρτογράφηση και η σωστή προσέγγιση του σύγχρονου πελάτη. Αν είστε ιδιοκτήτης μιας επιχείρησης εστίασης, θα έχετε διαπιστώσει ότι οι ανάγκες των πελατών σήμερα δεν είναι οι ίδιες με αυτές μιας δεκαετίας πίσω. Ποιες είναι αυτές οι ανάγκες και πώς μπορείτε να τις εξυπηρετήσετε; Συνεχίστε να διαβάζετε και θα μάθετε.

  1. Εκσυγχρονισμένη εικόνα

Όπως θα έχετε διαπιστώσει και από τον ανταγωνισμό, κάθε επιχείρηση εστίασης που στοχεύει σε ένα νέο κοινό, χρειάζεται εκσυγχρονισμένη και ψηφιακή παρουσία. Τι σημαίνει αυτό; Αν μιλάμε για παλιά, οικογενειακή επιχείρηση, τότε δοκιμάστε να κάνετε ένα rebranding. Χάρη σε αυτό, αλλάζετε λογότυπο, στολές υπαλλήλων, προβαίνετε σε εργασίες ανακαίνισης και σε οτιδήποτε δείχνει ότι ανανεώνεστε. Τη μέγιστη προβολή αυτής της ανανέωσης την πετυχαίνετε με ενεργή παρουσία στα social media, και με ένα σύγχρονο site επιχείρησης.

  1. Άριστο work ethic

Σίγουρα έχετε δει επιχειρήσεις νεότερες και παλαιότερες να χάνουν πελατεία λόγω καταγγελιών σε social media για κακή μεταχείριση του προσωπικού τους. Και σίγουρα δεν θέλετε να έχετε μία από αυτές τις επιχειρήσεις. Διατηρήστε άριστες σχέσεις με τους υπαλλήλους σας και διασφαλίστε τις καλύτερες δυνατές συνθήκες εργασίας τους, ώστε να έχετε χαρούμενο προσωπικό και πρόθυμους πελάτες. Στη σύγχρονη εποχή, τίποτα δεν μένει κρυφό.

  1. Άμεση εξυπηρέτηση

Κάτι που δεν αλλάζει με την πάροδο του χρόνου είναι η βασική απαίτηση για άμεση και άριστη ποιότητας εξυπηρέτηση. Οι σύγχρονοι πελάτες σας, εφόσον ζουν σε γρήγορους ρυθμούς, θέλουν και την επιχείρησή σας να κινείται σε ανάλογους ρυθμούς. Μια ιδέα για να πετύχετε κάτι τέτοιο είναι να εντάξετε κάποιο πρόγραμμα παραγγελιοληψίας στη φαρέτρα του προσωπικού σας. Η παραγγελιοληψία διαμοιράζει με σαφήνεια τις παραγγελίες και τα τραπέζια ανά υπάλληλο, και κάνει τις πληρωμές για τους πελάτες πιο γρήγορες. Έτσι, ελαχιστοποιείται ο χρόνος αναμονής των «συνεχώς βιαστικών» πελατών σας.

  1. Να μετράει η άποψή του για εσάς

Δεν υπάρχει τίποτα καλύτερο για τον πελάτη σας από το να νιώθει ότι η γνώμη του λαμβάνεται υπόψη και μπορεί να διαμορφώσει ορισμένα πράγματα στην επιχείρησή σας. Πρώτο και σημαντικότερο είναι να απαντάτε άμεσα σε σχόλια των ακολούθων σας στα social media. Δεύτερο είναι να επισημαίνετε στο προσωπικό σας να ζητά τη γνώμη των πελατών στο τέλος της επίσκεψής τους, για την εξυπηρέτηση που είχαν και για τις υπηρεσίες που τους προσφέρθηκαν. Η θέληση για σύνδεση με τους πελάτες σας δίνει μια πιο ανθρώπινη εικόνα στην επιχείρησή σας.

Μια σύγχρονη επιχείρηση για να παραμείνει επικερδής σήμερα, θα πρέπει να εστιάσει στον σύγχρονο πελάτη του. Ικανοποιήστε τις βασικές του απαιτήσεις για να τον έχετε στο πλευρό σας.