Ακολουθήστε μας στο VIBER για να λαμβάνετε σε πραγματικό χρόνο τις αναρτήσεις μας.

https://invite.viber.com/?g2=AQAhvsW7isOUdlCEkVCqv7YorRka1dt%2FMmmYsdlj%2BHNRIl0RiuqqmD4CiLD5s2SY

Όποτε θέλετε μπορείτε να αποχωρίσετε (αν και δεν το θέλουμε).

Πρόγραμμα διαχείρισης μεσιτικού γραφείου: Ποια οφέλη προσφέρει και πώς μπορεί να αυξήσει τον τζίρο της επιχείρησης

Ζούμε στην εποχή της εξέλιξης και η τεχνολογία έχει βοηθήσει χιλιάδες επιχειρήσεις να βελτιώσουν τους χρόνους και την διαδικασία των εργασιών τους, αυξάνοντας την παραγωγικότητα και μειώνοντας τα λάθη που μπορούν να γίνουν κατά την διαδικασία παραγωγής ενός προϊόντος ή την παροχή υπηρεσιών.

Στη συγκεκριμένη περίπτωση, πολλές εταιρείες διαχείρισης ακινήτων και μεσιτικά γραφεία έχουν κάνει το τελευταίο καιρό μια τεράστια προσπάθεια αλλαγής και βελτίωσης των υπηρεσιών τους. Αυτό έχει να κάνει και με την υιοθέτηση προγραμμάτων διαχείρισης τα οποία βοηθούν τις επιχειρήσεις να παραμείνουν οργανωμένες και να έρχονται πρώτες στον ανταγωνισμό. Ένα πρόγραμμα μεσιτικού γραφείου https://www.ilist.gr/ δεν αποτελεί μία καινούρια προσθήκη λογισμικού που επιβάλλεται να έχει ένα μεσιτικό γραφείο. Είναι ένα χρήσιμο εργαλείο που θα βελτιώσει τελείως τις διαδικασίες αγοράς και πώλησης ακινήτων. Θα βοηθήσει την εταιρεία να μειώσει τους χρόνους επικοινωνίας με τον πελάτη, από επίσης άσκοπες επικοινωνίες και ραντεβού. Πώς όμως λειτουργούν τα συγκεκριμένα προγράμματα και τι οφέλη προσφέρουν σε έναν επιχειρηματία. Παρακάτω θα εστιάσουμε στα βασικά σημεία ενός προγράμματος μεσιτικού γραφείου.

Το βασικό πλεονέκτημα είναι ότι είναι εύκολο στη χρήση. Μπορεί κάθε υπάλληλος να το χειριστεί ακόμα και με μία απλή εκπαίδευση και χωρίς να έχει προγενέστερη εμπειρία σε ένα τέτοιο πρόγραμμα.

Μπορούν όλοι να έχουν πρόσβαση στο διαχειριστικό κομμάτι του προγράμματος, είτε από το γραφείο είτε από το σπίτι. Μπορεί δηλαδή κάποιος από το κινητό του ή το laptop να μπει στην εφαρμογή ακόμα και όταν βρίσκεται στο δρόμο.

Μπορεί εύκολα να διαχειριστεί την επικοινωνία με τον πελάτη, τα ραντεβού του, τα στοιχεία των ακινήτων που έχει καταχωρήσει, όπως και το ιστορικό επικοινωνίας και τα μηνύματα που έχει ανταλλάξει μέσα από διάφορες εφαρμογές, όπως είναι το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, το viber και μηνύματα sms.

Μπορεί να αναθέσει διεργασίες και σε άλλους υπάλληλους που βρίσκονται στην επιχείρηση και που πρέπει να διεκπεραιώσουν μία υπόθεση που αφορά το ακίνητο, και να ενημερώσουν σχετικά και αυτοί με τη σειρά τους την υπάρχουσα καταχώρηση. Για παράδειγμα, μία επιχείρηση που έχει επικοινωνία με ένα νομικό γραφείο μπορεί να τους αναθέσει να ενημερώσουν το ακίνητο σχετικά με βάρη που μπορεί να υπάρχουν από δάνεια ή υποθήκες. 

Μπορεί ο κάθε υπάλληλος να έχει το δικό του προσωπικό ημερολόγιο για τα ραντεβού με τον εκάστοτε πελάτη ξεχωριστά. Μπορεί να σημειώνει τα ραντεβού και θα εισπράττει όλα τα μηνύματα, ακόμα και αν είναι μακριά από το γραφείο. Μπορεί δηλαδή να λαμβάνει ειδοποιήσεις και να είναι πάντα ενημερωμένος για θέματα που τον αφορούν. Αυτό βελτιώνει την ανταπόκριση και ο πελάτης παίρνει την απάντηση που θέλει εύκολα και γρήγορα χωρίς καθυστερήσεις. 

Η ασφάλεια των δεδομένων επίσης είναι ένα από τα βασικά σημεία της αρχιτεκτονικής ενός  προγράμματος μεσιτικού γραφείου. Μπορεί ο υπάλληλος αλλά και ο πελάτης να παραμείνουν  ήσυχοι όσον αφορά την προστασία των προσωπικών δεδομένων τους. Αρκετά προγράμματα που είναι σε cloud προστατεύονται πολύ καλά από τον πάροχο της υπηρεσίας, ο οποίος αναλαμβάνει και την ευθύνη να παίρνει αντίγραφα ασφαλείας, και σε περίπτωση λάθους να μπορεί ο διαχειριστής της εφαρμογής να επαναφέρει τα χαμένα δεδομένα.

Όποιες και να είναι οι απαιτήσεις ενός μεσιτικού γραφείου, είναι σίγουρο ότι ένα πρόγραμμα διαχείρισης θα μπορεί να λύσει αρκετά προβλήματα και να βελτιώσει το τζίρο της επιχείρησης μακροπρόθεσμα. Προφανώς δεν έχετε να σκεφτείτε κάτι άλλο, εκτός από το να δοκιμάσετε μία τέτοια εφαρμογή για να δείτε τον τρόπο λειτουργίας της και τα αποτελέσματα που μπορεί να επιφέρει στην επιχείρησή σας.