Προώθηση ιστότοπου – Πώς να το κάνετε αποτελεσματικά

Αν κοιτάξετε την ιστοσελίδα μιας επιχείρησης, θα διαπιστώσετε ότι σχεδόν πάντα είναι κατασκευασμένη με τις καλύτερες προδιαγραφές, έχει προσεγμένο σχεδιασμό και ελκυστικό περιεχόμενο. Επίσης παρέχει όλες τις πληροφορίες που αναζητούν οι πελάτες. Αλλά πολλοί τέτοιοι ιστότοποι δεν προσελκύουν κίνηση. Ο λόγος είναι ότι δεν προωθούνται όπως θα έπρεπε να προωθηθούν. Η προώθηση της ιστοσελίδας είναι μια τέχνη που πρέπει να πραγματοποιηθεί με τον σωστό τρόπο.

Πρέπει να το κάνετε με συνέπεια και επίσης να το κάνετε συνεχώς. Αν θέλετε να κάνετε μια διαφήμιση Google, μια διαφημιστική καμπάνια δεν θα κοστίσει πολύ, αλλά χρειάζεται τη δέσμευση και την αφοσίωσή σας. Ωστόσο, πολλές φορές κρίνεται απαραίτητη η ανάθεση μιας τέτοιας δουλειάς σε έναν επαγγελματία που παρέχει υπηρεσίες SEO.

Υπάρχουν αρκετές μέθοδοι προώθησης του ιστότοπού σας. Όλες αυτές οι μέθοδοι μπορούν να χωριστούν σε δύο κατηγορίες.

· Δωρεάν μέθοδοι

· Πληρωμένες μέθοδοι

Συνήθως οι πληρωμένες μέθοδοι χρησιμοποιούνται από επαγγελματικές εταιρείες SEO. Οι δωρεάν μέθοδοι χρησιμοποιούνται από τους ερασιτέχνες πιο συχνά. Ο καλύτερος τρόπος για να πραγματοποιήσετε την προώθηση της ιστοσελίδας είναι να χρησιμοποιήσετε όσο το δυνατόν περισσότερες διαφορετικές μεθόδους. Όταν το κάνετε αυτό, κάθε μία από τις μεθόδους θα συμβάλει στην αύξηση της επισκεψιμότητας στην ιστοσελίδα σας. Είναι σημαντικό δε, να συμβουλευτείτε και να συνεργαστείτε με μια επαγγελματική εταιρεία παροχής υπηρεσιών προώθησης ιστοσελίδων, αφού οι επαγγελματίες διαθέτουν εμπειρία και εξειδίκευση στον τρόπο με τον οποίο θα δημιουργήσουν μια πετυχημένη διαφημιστική καμπάνια, ενώ με αυτό τον τρόπο εσείς γλιτώνετε χρόνο και περιττά έξοδα σε μεθόδους που δεν είναι αποτελεσματικοί.

Υπάρχουν πολλές μέθοδοι, μια εκ των οποίων είναι η διαφήμιση banner όπου, μπορείτε να προωθήσετε τον ιστότοπό σας. Μπορείτε να επιλέξετε ανάμεσα σε αναδυόμενα πανό που ανοίγουν στο πάνω μέρος των σελίδων ή εκείνα που ανοίγουν σε ξεχωριστά παράθυρα.  Αυτή η μέθοδος είναι πολύ καλή στο να δίνει δημοσιότητα στον ιστότοπό σας. Σε συνεργασία με τον επαγγελματία που θα σας βοηθήσει με την διαφημιστική σας καμπάνια, μπορείτε να καταλήξετε στο ποια είναι καλύτερη μέθοδος για εσάς, σύμφωνα με τις δικές σας ανάγκες και της επιχείρησης σας.

Αν και υπάρχουν πολλές άλλες μέθοδοι για την προώθηση ιστοσελίδων, θα μπορούσατε πρώτα να συζητήσετε με τον επαγγελματία που θα αναλάβει την προώθηση της ιστοσελίδας σας, για το ποιες μέθοδοι θα λειτουργήσουν πιο αποτελεσματικά για εσάς ώστε  να δείτε την βελτίωση της κατάταξης του ιστότοπού σας. Ελέγξτε επίσης τον αριθμό των επισκεπτών που έχουν επισκεφτεί τον ιστότοπό σας. Εάν η αύξηση δεν είναι σημαντική, τότε πρέπει να αναλύσετε τον ιστότοπο και να αναζητήσετε τους λόγους της χαμηλής επισκεψιμότητας.


Με τη βοήθεια των αποτελεσμάτων που προέκυψαν από την ανάλυση, θα μπορούσατε να αποφασίσετε τι μέτρα πρέπει να λάβετε και ποιες αλλαγές είναι απαραίτητες. Μια έξυπνη κίνηση που θα μπορούσατε να κάνετε είναι να προσθέσετε νέο περιεχόμενο στον ιστότοπό σας. Είναι πιθανό, το περιεχόμενο που είχατε στον ιστότοπο να μην είναι αρκετά ελκυστικό για να προσελκύσει το κοινό.

Μία από τις πιο σημαντικές πτυχές της προώθησης του ιστότοπου είναι ότι πρέπει να υπάρχει συνέπεια και ανανέωση. Πρέπει να προσθέτετε νέο περιεχόμενο καθημερινά ή μία φορά ανά δύο ή τρεις ημέρες. Με αυτό τον τρόπο κρατάτε το ενδιαφέρον του κοινού αμείωτο  και κάθε φορά προσελκύετε καινούργιο κοινό και δυνητικούς  πελάτες. Ποιοτικό περιεχόμενο, καλοσχεδιασμένη και φιλική στον χρήστη ιστοσελίδα και συνέπεια είναι τα μυστικά μιας επιτυχημένης προώθησης ιστοσελίδας.