Και δεύτερο περιστατικό παράλυσης σε γιατρό μετά τη δεύτερη δόση εμβολίου

Με παράλυση στα κάτω άκρα, κόπωση και μυαλγίες νοσηλεύεται στο γενικό νοσοκομείο Κέρκυρας ένας από τους γιατρούς του, λίγες ώρες μετά τον εμβολιασμό του για τον κοροναϊό, χωρίς πάντως να έχει εξακριβωθεί αν συνδέεται με το εμβόλιο ή όχι.

Σύμφωνα με πληροφορίες της ιστοσελίδα corfutvnews.gr, ο γιατρός έκανε τη Δευτέρα τη δεύτερη δόση του εμβολίου κατά του κοροναϊού. Το βράδυ δεν ένιωθε καλά με τον οργανισμό του να εξασθενεί και να νιώθει παράλυση στα κάτω άκρα και πόνους στη μέση.

Από την πρώτη στιγμή οι γιατροί του νοσοκομείου έχουν προχωρήσει σε εξετάσεις για να διαπιστώσουν από τι προήλθε και να του χορηγήσουν την κατάλληλη αγωγή.

Δεύτερο περιστατικό στην Κέρκυρα

Πρόκειται για το δεύτερο περιστατικό που παρουσιάζει παράλυση στην Κέρκυρα μετά τη δεύτερη δόση του εμβολίου. Υπενθυμίζεται ότι τα ίδια συμπτώματα εμφάνισε και 42χρονη νοσηλεύτρια από την Κέρκυρα.

Γιατροί του νοσοκομείου εξετάζουν τη συσχέτιση του γεγονότος με τον εμβολιασμό της για COVID-19, πάντως τις τελευταίες ημέρες η κατάσταση υγείας της νοσηλεύτριας είναι καλύτερη.

«Η κατάσταση της συναδέλφου μου συνεχίζει και βελτιώνεται, γίνεται όλος ο απαραίτητος εργαστηριακός έλεγχος, τόσο μέσα στο νοσοκομείο όσο και σε έξω, ιδιωτικά κέντρα, παίρνει την κατάλληλη αγωγή που της έχει ορίσει ο γιατρός και περιμένουμε» δήλωσε η πρόεδρος του Ενιαίου Σωματείου Εργαζομένων Νοσοκομείου Κέρκυρας, Ντίνα Ιωάννου.

πηγη In.gr

Για να μην χάνετε τις σημαντικότερες ειδήσεις, καθημερινά θα σας στέλνουμε στο email σας τις αναρτήσεις της ημέρας. Σας ευχαριστούμε που μας εμπιστεύεστε για την ενημέρωση σας!
Holler Box