Εκπτώσεις: Τι να προτιμήσεις να αγοράσεις και τι να προσέξεις

Εκπτώσεις, προ-εκπτώσεις, λίγες μέρες extra μετά τις εκπτώσεις: ο χρόνος είναι πολύς για να μπορέσεις να κρατηθείς στο ύψος του budget σου και το κατανοούμε απόλυτα. Όμως, όλα θέμα μάρκετινγκ είναι, κι εσύ ποτέ δεν ήθελες να πέσεις «θύμα» του, όπως έλεγες.

Πώς θα αποφύγεις τους πειρασμούς και τι μπορείς να αποκτήσεις χωρίς ενοχές; Συνέχισε να διαβάζεις και μάθε πώς θα βγεις νικητής/ήτρια των εκπτώσεων.

  1. Ναι, μπορείς να αποκτήσεις αυτό που ήθελες εδώ και καιρό

Μήπως είναι εκείνα τα μποτάκια Clarks που λιγουρευόσουν όλη τη σεζόν; Ήρθε η ώρα να τα αποκτήσεις και να τα απολαύσεις για πολλές συνεχόμενες σεζόν. Αν τώρα που διαβάζεις το άρθρο δεν είναι περίοδος εκπτώσεων και αναρωτιέσαι αν πρέπει να αγοράσεις από νέα κολεξιόν ενός high-end brand, τότε περίμενε. Ό,τι και να γίνει δεν θα εξαντληθεί το κομμάτι που θέλεις. Αν εξαντληθεί, μην ανησυχείς: την περίοδο των εκπτώσεων πάλι μπροστά σου θα το βρεις.

  • Σκέψου όλη σου την γκαρνταρόμπα σου

Πριν καταλήξεις στο ότι θέλεις να αγοράσεις ένα κομμάτι, είτε είναι εκείνα τα Hogan sneakers, είτε οτιδήποτε άλλο, φέρε πρώτα στον νου σου όλα σου τα ρούχα. Σκέψου αν από όλα αυτά συνδυάζεται κάποιο με το κομμάτι που σε ενδιαφέρει. Αν όχι, τότε όσο ωραίο κι αν είναι, δεν είναι πολύ συμφέρον να το αγοράσεις, αφού θα μείνει στην ντουλάπα σου.

  • Όχι στις παρορμητικές αγορές

Πας μια βόλτα στα μαγαζιά την περίοδο των εκπτώσεων και βρίσκεις ρούχα που βλέπεις για πρώτη φορά, σε εκπληκτική τιμή. Μη σπεύσεις να τα αποκτήσεις: πρέπει πρώτα να σκεφτείς τα ρούχα που ήδη διαθέτεις, όπως είπαμε παραπάνω. Αν όλα δένουν αρμονικά, τότε δώσε στον εαυτό σου ένα 48ωρο πριν προχωρήσεις σε αγορά. Ακόμα κι αν δεν υπερβαίνει το budget μας αυτήν τη στιγμή, αν μαζευτούν πολλές παρορμητικές αγορές, τότε μιλάμε για ένα σημαντικό ποσό χρημάτων.

  • Βάλε όριο αγορών

Μια και μιλήσαμε για budget, καλό είναι πριν από όλα, πάνω από όλα, να έχουμε ορίσει έναν προϋπολογισμό. Αυτός ο προϋπολογισμός δεν θα αφορά την εβδομάδα ή τον μήνα, αλλά όλη την περίοδο των εκπτώσεων. Βάσει αυτού και μόνο, κάνουμε τις «επενδυτικές» μας κινήσεις καθ’ όλη τη διάρκεια των εκπτώσεων. Εσύ διαλέγεις αν θέλεις να «σπάσεις» το budget ώστε να αντιστοιχεί σε χρονικά διαστήματα ή ορισμένα προϊόντα.

Πολλοί είναι αυτοί που, αν σκεφτούν πιο καθαρά, θα διαπιστώσουν ότι οι εκπτώσεις είναι η πιο σπάταλη περίοδος. Όπως κάθε «μάχη», έτσι και αυτή των εκπτώσεων θέλει σκέψη και στρατηγική από πλευράς σου.