Η Δημοτική Αρχή, μας καλεί για….ΧΕΙΜΕΡΙΝΕΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ !
Υπάρχουν ενέργειες της Δημοτικής Αρχής που αναγκαστικά μπαίνεις στη διεργασία να αναρωτηθείς:
Πώς άραγε το σκέφθηκαν;
Πού τρέχει ο λογισμός τους;
Το γεγονός είναι, ότι η Δημοτική Αρχή στις 02 Νοεμβρίου με απ´ ευθείας ανάθεση, προχώρησε σε διαφημιστική καταχώρηση – καμπάνια σε Κυριακάτικο θεματικό έντυπο, για τις 29 Νοεμβρίου 2020, ( που τελικά διατέθηκε μια εβδομάδα μετά ) πληρώνοντας το ποσό των 2.480 € από ίδιους πόρους. Δηλαδή από τα χρήματα των συμπολιτών μας. (ΑΔΑ: 68ΛΖΩΡΙ-71Ζ ΑΡ. ΠΡΩΤ. 14648 / 02.11.2020)
Εν μέσω πανδημίας…
Εν μέσω lock down…
Εν μέσω καταγραφής εκατό (100) και πλέον νεκρών την ημέρα στη χώρα μας
Σε ποιον πραγματικό χρόνο βρίσκονται τα μυαλά όσων εισηγήθηκαν και έλαβαν αυτή την απόφαση με το συγκεκριμένο κείμενο στην καταχώρηση ;
Ποιος «πεφωτισμένος» συνεργάτης του κ. Δημάρχου συνέταξε το κείμενο που εμπεριέχεται στην καταχώρηση ; ( Διαβάστε απόσπασμα: Εδώ, ο μεζές είναι κερασμένος με τα τσίπουρα… και διαφορετικός σε κάθε «σειρά» για να χορταίνεις ….Το μεσημέρι υπάρχει η μεσημεριανή σιέστα, την οποία ευλαβικά τηρούν ακόμη οι κάτοικοι με διακοπή των εργασιών τους μέχρι τις 5 το απόγευμα..)
Μόνο μια «μεθυσμένη» από την εξουσία Δημοτική Αρχή θα διέθεσε τα χρήματα των πολιτών, για διαφημιστική καταχώρηση προσκαλώντας επισκέπτες για χειμερινό τουρισμό στο Δήμο μας, καλώντας τους για τσίπουρα και σιέστα την συγκεκριμένη χρονική περίοδο.
Αναρωτιόμαστε :
Είναι τόσο άσχετοι με το θέμα του τουρισμού; Είναι τόσο ανάλγητοι που δεν βλέπουν τι ακριβώς βιώνουν οι συμπολίτες μας;
Σε ποιους επισκέπτες απευθύνεται η καταχώρηση αυτή την περίοδο και με αυτό το κείμενο; Άραγε πιστεύουν πως περιγράφοντας μια καθημερινή συνήθεια ορισμένων προσώπων της Δημοτικής Αρχής ( τσίπουρα και μεσημεριανός ύπνος ) θα αναδείξουν το Δήμο Ηγουμενίτας ως χειμερινό τουριστικό προορισμό;
Ούτε τον οδηγό κατάρτησης των προγράμματων τουριστικής προβολής των Δήμων από την ΕΕΤΑΑ που εκπονήθηκε το 2020 δεν έκαναν τον κόπο να διαβάσουν; Δεν γνωρίζουν ότι οι καταχωρήσεις σε έντυπα θεωρούνται ήδη ξεπερασμένες και δεν αποδίδουν; (Εγχειρίδιο Τουριστικής Προβολής ΕΕΤΑΑ για τους ΟΤΑ σελ. 89)
Αν ο κ. Δήμαρχος ήταν επιχειρηματίας τουρισμού και όχι δημόσιος υπάλληλος, θα ξόδευε 2.480 € για αυτού του είδους τη διαφήμιση της επιχειρησής του σε περιοδικό;
Γιατί στην ανάθεση της δαπάνης αναφέρεται ως τιράζ του εντύπου οι 80.000, όταν η κυκλοφορία του συγκεκριμένου εντύπου κυμαίνεται στις 30.000 σύμφωνα με το επίσημο δελτίο κυκλοφορίας των εφημερίδων ;
Σ σ σ σ …συμπολίτες μη μιλάτε …μη κάνετε κριτική…
Η Δημοτική Αρχή είναι πολύ μπροστά…
Με αυτόν το τρόπο γίνεται η ανάπτυξη του χειμερινού τουρισμού στο Δήμο Ηγουμενίτσας !
Άλλωστε ποιος ξέρει καλλίτερα από …τσίπουρα και σιέστα ;
Στην υγειά μας !!!