[paypal_donation_button]

Ακολουθήστε μας στο VIBER για να λαμβάνετε σε πραγματικό χρόνο τις αναρτήσεις μας.

https://invite.viber.com/?g2=AQAhvsW7isOUdlCEkVCqv7YorRka1dt%2FMmmYsdlj%2BHNRIl0RiuqqmD4CiLD5s2SY

Όποτε θέλετε μπορείτε να αποχωρίσετε (αν και δεν το θέλουμε).

Βραβεία σε μαθητές του 1ου δημοτικού Ηγουμενίτσας σε πανελλήνιο διαγωνισμό

ΝΕΑ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΔΙΑΚΡΙΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΟΥ 1ου ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑΣ.

Βραβεία αριστείας έφερε για το 1ο Δημοτικό Σχολείο Ηγουμενίτσας ο 9Ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Φυσικών  2021.

Το 1ο  Δημοτικό Σχολείο Ηγουμενίτσας, όπως είχε ενημερώσει με προηγούμενη ανακοίνωση, έλαβε μέρος, με μαθητές της Ε΄ και ΣΤ΄ τάξης, στις 11 Σεπτεμβρίου 2021 στη Β΄ φάση του 9ου Πανελλήνιου Διαγωνισμού Φυσικών . Ο διαγωνισμός αυτός διοργανώνεται από   την Ένωση Ελλήνων Φυσικών. 

Οι μαθητές μας, οι οποίοι έλαβαν μέρος, όπως είχαμε ήδη ανακοινώσει στην πρώτη φάση του διαγωνισμού, πέτυχαν σημαντικά αποτελέσματα, ενώ μετά από επιλογή που έγινε, με βάση την αξιολόγηση των γραπτών των μαθητών, συνέχισαν στη δεύτερη φάση πανελλήνιας εμβέλειας, όπου και τώρα έχουμε τη χαρά να σας ανακοινώσουμε ότι κατέκτησαν βραβεία αριστείας. Συγκεκριμένα, η Διαμάντη Δέσποινα, κατέκτησε το 1Ο (πρώτο) Βραβείο αριστείας ,η Θεοχάρη Σταυρούλα κατέκτησε το 2ο  (δεύτερο) Βραβείο Αριστείας, ο Καρράς Μάριος κατέκτησε το 3ο (τρίτο)Βραβείο Αριστείας η Σκουρή Ασπασία  κατέκτησε το 3Ο (τρίτο)Βραβείο Αριστείας, η Γιώτη Πελαγία βραβεύτηκε με έπαινο και ο Κατσίμπρας Γεώργιος με έπαινο.

Επισημαίνουμε δε ότι, η συμμετοχή των μαθητών σε αυτόν τον Πανελλήνιο Διαγωνισμό, δεν στόχευε στην όποια συγκυριακή βαθμολογική κατάταξή τους, ούτε οι καλές επιδόσεις ήταν αυτοσκοπός. Η συμμετοχή τους στόχευε στην εξοικείωσή τους με ένα περιβάλλον άμιλλας, ευρύτερο του σχολείου τους, με συνθετικές ερωτήσεις αυξημένης κατά κανόνα δυσκολίας, οι οποίες περιείχαν απαραίτητα και ερωτήσεις πειραματισμού, όπως επιβάλλουν οι διεθνείς πρακτικές της εκπαίδευσης στις Φυσικές Επιστήμες. Γι’ αυτό και δεν απαιτούνταν ειδική προετοιμασία των μαθητών για τον διαγωνισμό αυτό, αλλά ανάπτυξη κριτικής και δημιουργικής σκέψης, με βάση τις υπάρχουσες γνώσεις και δεξιότητες, που αποκόμισαν οι μαθητές στο μάθημα των Φυσικών επιστημών και τη δυνατότητά τους να τις χρησιμοποιούν κατάλληλα, ώστε να ερμηνεύουν τον κόσμο γύρω τους. 

Ο Διευθυντής του 1ου Δημοτικού Σχολείου Ηγουμενίτσας

Γεώργιος Κύλλας